23 Haziran 2013

2 YAŞ DOĞUMGÜNÜ HAZIRLIKLARI

         Beren 'in doğumgünü yaklaşırken içimi bir heyecan kapladı . Herşeyin istediğimiz  gibi olması için bayağı bir uğraş verdik eşimle beraber. İlk doğumgünü çok içime sinmemişti o yüzden bu doğumgünü daha anlam kazandı bizim için. Yaklaşık 1 , 2 hafta öncesinden işe koyulduk . İlk olarak tema belirledik . Minnie mouse............ Bu temayla ilgili internetten araştırma yaptım uzun süre. Pasta modelleri, tütü modelleri, süsleme örnekleri .............. Tabak, peçete, bardak, masa örtüsü , şeker , kurabiye için şeker hamuru , minnie mouse kurabiye kalıbı gibi ihtiyaçlarımızı Eminönü'ndeki Besan 'dan aldık. Pasta ve cupcake siparişlerimizi ilk yaş doğumgününde de memnun kaldığımız pastamania reyhan' a verdik . https://www.facebook.com/pastamaniabyreyhan    Tütü siparişimizi a&r butik'e verdik .https://www.facebook.com/pages/AR-Tasarım-Butik 
          Kurabiyelerini ben yaptım. İsme özel duvar afişi , isme özel kapı afişi , isme özel bayrak, isme özel cupcake süsü, isme özel pipetleri de parti dünyası'ndan yaptırdık. Çok memnun kaldım . Tavsiye ederim. www.partidunyasi.com/ ( Bayrampaşa şubesine bizzat kendim giderek sipariş verdim)
          Küçük misafirlerimize ikram etmek için su aldık ama etrafını kaplayacak vakit bulamadım. Arkadaşlarımıza dağıtmak için magnet yaptırdık . O magnetleri poşete koyup kurdele ile bağladık . Magnet siparişi vermek için şuraya bakabilirsiniz.www.birmax.com







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder