23 Mayıs 2014

GECE - GÜNDÜZ KAVRAMLARI VE TREN AKTİVİTESİ

Konumuz gece gündüz olduğu için gece ve gündüzle ilgili duyusal hazırlamaya karar verdim....Biraz farklı oldu gerçi ama oldukça güzel bir etkinlik oldu....Kartondan zemin hazırladım... Yarısı mavi , yarısı siyah....Mavi kısım gündüz, siyah kısım gece oldu....
Sonra gece ve gündüz bölümleri için ay, yıldızlar, güneş bulutlar, evler, ağaçlar hazırladım.....Zeminimizin yanına koydum ve Beren den tek tek alarak ilgili bölüme yapıştırmasını istedim. Örneğin güneşi gündüze, ayı geceye gibi....Hatasız buldu kuzucum.....Sonra odamıza astık...

 Bir de siyah fon kartonuna ay ve yıldızlar çizdim. Beyaz boyayla boyamasını istedim.... Bu etkinlikte çok hoşuna gitti .Çünkü hep beyazla boyamak istediğinde beyaz görünmüyor diyordum ....Siyah kartona beyazla boyarken aaaaa anne bak beyaz yazıyormuş dedi ve daha bir hevesle boyadı.....Bu gece çalışmamızı da odamıza astık....

 Daha sonra tren faaliyeti olarak örüntü bloklarımızla tren yaptık..... Çıktıları netten aldım....Tren biraz zor olduğu için bende yardım ettim....Beraber bloklarımızla treni tamamladık....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder