16 Temmuz 2013

21.AY ETKİNLİK

DONAN HAYVANLARI KURTARMA

 Hayvanlarımızın bazılarını su dolu kaba koyarak buzluğa koyduk . Ertesi gün çıkarıp önüne koydum ve yavaş yavaş buzları eridikçe onları kurtarmaya çalıştı. Baya bir zaman aldığı için masanın üzerine koyduk. Ara ara gidip kimleri alabiliyoruz diye merakla takip etti . Buza dokunmak ta çok hoşuna gitti.



KUŞLARI KAFESE TAŞIMA
 
Bu etkinliği de bir arkadaşımdan almıştım. Kuşların evlerini bir kartona yapıştırdık . Kuşların üzerinde ve evlerinin üzerinde benzer şekiller var . Hem renge göre hem şekline göre kuşu uygun eve götürdük.
 


 

ŞEKİLLERİ SAYARAK RAKAMLARLA EŞLEME

Bu ayki sayı faaliyetlerimizden biri.........






EŞLEME KARTLARI

Eşleme oyunlarımıza bu ay da devam ettik.




RENK OYUNU  (RAPTİYELERİ RENKLERİNE GÖRE GRUPLAMA)

Raptiyeler ve köpükle daha önce de bahsettiğim gibi çok fazla etkinlik yapıyoruz. Bu sefer de noktaları olan bir köpük tabak buldum . Zaten artık bu işe yarar şu işe yarar diyerek hiç bir şeyi atamıyorum. Raptiyeleri renklerine göre grupladık.





GÖLGEMİ BUL

Bu ay gölge bulma etkinlikleri yaptık bol bol.......Beren bu tür etkinliklerde çok çok başarılı hatta anne bak aynısı  diye diye çok zevk alarak yapıyor...Buna benzer gölge oyunlarından telefonda da oynatıyorum.......




SAYI PUZZLE

Bu sayı puzzle 'lar çok çok iyi ........İnternetten çokça bulabilirsiniz. Ben bir arkadaşımdan almıştım. Onları renkli çıktı alıp mukavvaya yapıştırdık. Sonra kestik. Ve hazır oldu.    10 'a kadar yavaş yavaş sayıyoruz . Rakamı bulup alt alta sırayla koyuyoruz . Kız ortaya çıkmış oluyor. Beren kız ortaya çıkınca mutlaka onu öperek oyunu bitirir. :)))



BALIK PUZZLE

Yine çıktı alıp yaptığımız balık puzzle............


ŞEKİLLERE RENKLİ KÜRDAN BATIRMA

Eminönü'nden bulduğum renkli ve şekilli kürdanlarla böyle bir çalışma yaptık........



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder