14 Eylül 2013

BUGÜN NE GİYSEM?

        Geçen hafta her gün okula gittiğim için etkinliklerimizi yükleyecek zaman bulamadım çok fazla....Bugün ne giysem? etkinliğimizi okuduğum bir kitaptan esinlenerek tasarladım...Kitabın adı Çocukların sevdiği 365 yaratıcı oyun (Sheila Ellison & Judith Gray)   ............
        Bir koliden ya da büyükçe bir kartondan vücut çizerek çıkarttık.....Beren'i kartona yatırdık ve vücut izini çıkartarak kestik....Daha bu aşama da bile Beren çok eğlendi....Bebeğimizin adını Beren koyduk....Suratına göz yapıştırdık, ağız burun yaptık....Beren uzun süre kucağında dolaştırdığı için giydirmeye hemen başlayamadık...




         Daha sonra giydireceğimiz kıyafetlerimizi ve ayakkabılarımızı hazırladık....




Aslında ilk düşündüğüm kıyafetleri bebeğin üzerine yerleştirmesiydi. Ama sonradan kıyafetleri gerçekten giydirmeye karar verdik. Babası yardımcı oldu tabi bu aşamada....Bu etkinlikteki asıl amaç aslında hem giydirebilmesi hem de giyim zevki.....Ben zevk kısmını çok başaramaz diyordum ama kuzum bu konuda çok ilgili çıktı ....Mesela bir gece elbisesinin altına biz pembe ayakkabıyı giydir istersen dememize rağmen gitti parlak siyah ayakkabıyı seçti....:))) Giydirme ve yerleştirme aşamalarında da bu nasıl olur acaba, istersen bunu giysin gibi cümleleri sık sık kullandı kuzucum....
Özellikle ayakkabılar konusunda çok takıntılı davrandı ....Uzun süre onları giydirmeye çalıştı...


 









Son resimde ki pembe etekli kızı çok sevdi....Ona sarıldı, öptü , evde gezdirdi, yanına yatıp sardı....



          Bu giydirme çalışmalarımız yaklaşık 1 saat sürdü...Aslında Beren son zamanlarda çabuk sıkılganlık göstermeye başlamıştı ama demek ki bu etkinliği çok sevdi....Ben de onun mutluluğunu görünce çok sevindim tabi ki ...Keşke daha da önce yapsaymışız....
           Sonra birden aklına bebeği geldi ...Bebeğimi de giydirelim mi dedi....Bebeği bir güzel soydu ve ona da bir tişört seçerek giydirdik...



Son olarak ta bebeğimize bir tulum giydirerek odasının kapısına astık....Ama tabi Beren uyumadan önce Beren' le yatmak istediğini söyleyince onu da yanımıza aldık :)))


Biz çooook eğlendik....Hazırlaması da oynaması da çok basit ama çok faydalı ve eğlenceli bu etkinliği şiddetle tavsiye ediyorum :)))))))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder