18 Eylül 2013

VAZO BOYUYORUM

       Genelde her gün bir boya aktivitesi yapmaya çalışıyoruz.....Farklı ne yapabiliriz diye düşünürken şu yazımda bahsettiğim etkinlik kitabından bir etkinlik buldum. Önce boyanacak cam yüzeyin bazı bölümlerine bant yapıştırıyorsun özellikle boyanmasını istemediğin bölümlere.........Bizde evdeki cam vazodan faydalandık....Daha sonra boşluk olan kısımlar cam boyası ve fırça ile boyanıyor....Biz cam boyası yerine yine imdadımıza yetişen mothercare suluboyalarını kullandık...

 
Vazonun bazı bölümlerine bant yapıştırdık. Daha sonra kuzuma boşluk kısımlarını boyamasını söyledim. Önce bunu boyayacak mıyım gerçekten der gibi bana baktı ve sonra boyamaya başladı....Bazı anlarda ben de yardımcı oldum boyamasına.........


 

Boyadıktan sonra kuruması için beklettik uzun bir süre...........

 
Sonra akşam babası gelince bantlarımızı beraber söktük ve boyanan yerler daha bir net ortaya çıktı...Çok güzel oldu....İçine de çiçeklerimizi koyduk mu tamam bu iş :)))


 
Beren' in çok hoşuna gitti bu etkinlik....Tabi benimde ....Vazomuzu salona koyduk...Salona gidip gidip bunu ben yaptım anne deyip durdu kuzucum...:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder