10 Kasım 2013

BEREN 29 AYLIK !

     Canım kızım benim 2.5 yaşında oldun ........Ne kadar çabuk geçti zaman :)))
Artık bebeklikten kurtulup çocukluğa geçişini çok net görebiliyoruz........Benim  hem kızım hem de en iyi arkadaşımsın.............Okul dışında her anımız birlikte geçiyor........Seni çooooooooooooook seviyorum .İyi ki varsın canım kızım............
     Bu aralar gece uykularıyla başımız dertte....Erken kalkmana rağmen ve öğlen 1 saat uyumana rağmen akşam erken yatmakta direniyorsun....İnşallah geçici bir durumdur :)))
     Artık çoğunlukla odanda kendin uyuyorsun......Ben seni öpüp , masal okuyup çıkmaya başladım odadan. Biraz ağlıyorsun ama sonra uyuyakalıyorsun....
     Bazı akşamlar babanla yatmaya gidiyorsun, babandan sürekli tatlı dillim türküsünü söylemesini istiyorsun. Ona eşlik ediyorsun.
     İngilizce çalışmalarına devam ediyoruz.......Artık İngilizce ve Türkçeyi bir arada çok güzel kullanıyorsun, bir kelimenin mutlaka İngilizcesi şu diyerek söylüyorsun.........Hatta geçen gün öğretmeni anlatan bir kartı incelerken ( daha öğretmenin İngilizcesini öğrenmemiştik)  Anne öğretmenin İngilizcesi öğrit de mi ?' diyerek  beni çok güldürdün ve çok şaşırttın. Günlük hayatta İngilizceyi çok kullanıyorsun....İnşallah bu merakın hiç geçmez bebeğim.........
     Matematikle aramız hala çok iyi ..........Etkinlik kitaplarından ya da çıkardığım fotokopilerden çok faydalanıyoruz. Kalemle çizgi çizerek iki farklı nesneyi birleştirebiliyorsun . Bir nesneyi yuvarlak içine alabiliyorsun. Sayıları 20 ye kadar hem sayabiliyor, hem de görünce söyleyebiliyorsun . Yani 20 ye kadar tanıyorsun. Saymada 20 den daha fazla aslında , devam edince 40 a 50 ye gidebiliyoruz. Örneğin ben 40 dersem devamını 41-42-43 diye getirebiliyorsun.
     Sağlık durumun gayet iyi . Ancak arada patlıcan yediğimizde ya da ne olduğunu anlayamadığımız bir yiyecekte alerjin nüksedebiliyor. Hastaneye gidip bir iğne vurulunca da geçiyor hemen....
     Konuşman çok düzgün, kullandığın kelimler o kadar arttı ki bazı kelimeleri kullandığında babanla çok şaşırıyoruz , bunu ne zaman öğrendin diye....Edat , bağlaç  her şey var maşallah :)))))
     Şimdilik bu kadar canım kızım .......Seni çoooooooooooook öpüyoruz...........

FOTOĞRAFLARLA 29 . AY
 

 
 


 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder