18 Kasım 2013

TUZ TEPSİSİ :)))

       Çoktandır birçok blogda gördüğüm bir etkinlikti tuz tepsisi........Sonunda biz de yaptık....Keşke daha önce yapsaymışız diye düşündüm çünkü çok ama çok keyif aldı Beren :)))
        Yapımı da çok kolay....Bir adet ayakkabı kutusunun kapağı, elişi kağıdı , tuz ve fırça....
Kapağın iç tarafını renk renk elişi kağıdı ile kapladık....


         Sonra üzerini kaplayacak şekilde tuz döktük.......


       İşte bu kadar basit....Beren 'e fırçayı verdim ve resim yapmasını istedim ...İlk önce anlam veremedi tabi.....Sonra fırçayı sürdükçe şekiller yaptığını fark ettikçe çok hoşuna gitti....Yaklaşık yarım saat bıkmadan oynadı.......Elinden ben aldım çünkü sonlara doğru etrafa tuzları saçma aşamasına geçti :))) Yapılanları silmek içinse tepsiyi hafifçe sallamanız yeterli.......Beren en çok bu aşamayı sevdi......

 
İşte birkaç örnek........
 
 
Yuvarlak çizdi.........
 


                                                                  Solucanlar yaptım dedi........

 
 
                                                                     

                                                   Anne yüz yaptım deyince gülüştük.... :))))

                                                       

                                                 A   yaptığını söyleyince epey şaşırmıştım



                Arada çıkartıp oynuyoruz tepsimizle ........Keşke daha önce yapsaymışız....Bir çok yönden çoooooook yararlı bir tepsi tavsiye ediyoruz.........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder