17 Ağustos 2014

MAGNETLİ SAYILAR

Uzuuuuuun bir aradan sonra merhaba.......
Bahar ve yaz tatili derken, yazmaya uzun bir ara verdim. Açık söylemek gerekirse Beren 'le çalışmalara da biraz ara verdik. Memleketlere gittiğimiz için daha çok kum, güneş, açık hava , park, deniz ile eğlendik....İstanbul 'a gelir gelmez de başlayalım artık dedik ve başladık....Magnetli sayılarımız taaa tatil
öncesinden ama yeni yayınlamaya fırsat bulabildim.

Gerekli malzemeler magnet, ve karton.....Kartondan küçük kareler kestim. Üzerlerine 1 den 20 ye kadar sayıları yazdım....2-3 tanesinede gülen yüz ve yıldızlar yaptım...Küçük karelerimizin arkalarına da küçük küçük kestiğim magnetleri silikonla yapıştırdım.( magnetleri nereden bulduğuma gelince hani şu bazı firmalar reklam için buzdolabına yapışan magnetler verirler ya işte o magnetler)
Böylece magnetli sayılarımız hazır oldu. Sıra geldi nasıl oynayacağımıza .....Önce buzdolabına sıralatmayı düşünmüştüm ama sonradan ikea dan aldığım metal tepsinin arkasını kullanmaya karar verdim....Sayıları karışık olarak masaya koydum....Hem sayıp hem de sayarken söylediğimiz sayıyı bularak tepsiye takmasını istedim...20 ye kadar sıkılmasın diye 5 er 5 er gruplayarak taktırttım.Her grubu doğru tamamladığında gülen yüzlü ve yıldızlı magnetten kazandı ve tepsiye onlarıda ekledik...
Çok faydalı , güzel bir çalışma oldu..Arada çıkarıp oynuyoruz.Saymayı ve sayıları tanımayı ara ara pekiştirmekte fayda var :))))







 













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder