28 Ağustos 2013

ALIŞVERİŞ MERKEZİ OTOPARKI

        Yine anne baba ortak çalışmamız.......Valla ben sınıf öğretmeniyim materyal geliştirme ve yapmada tecrübeliyim derdim ama ne yalan söyliyeyim eşim benden daha iyi bu konularda...........Beren 'e yol yapma fikri uzun süredir aklımdaydı....... Elimize geçirdiğimiz bir bot kutusu işimize yaradı...Hem yol  olsun hem de park edebilsin diye düşündüm. Park ederken de renklerine göre ve sayılara göre park etsin istedik. Trafik ışığı ve bariyer de ekledik ( Bu parçaları da tren setimizden aldık. Otoparkımıza  çiçekler ekledik. Bu otoparkı alışveriş merkezinin otoparkı gibi düşündük ve girişte bilet alınması için bariyer koyduk.Ortaya güzel bir çalışma çıktı. Üst kısımdaki yolda araba sürerken dönüşlerde Beren biraz zorlanıyor daha ama zamanla yoldan sürmesi gerektiği pekişecek inşallah........... Ara ara çıkartıp oynuyoruz ...Nerede sakladığımı sorarsanız giysi dolabının üstünde ..Bu şekilde büyük olan materyalleri oraya kaldırıyorum...
         İleride kutunun altına bölümler açarak kapalı otopark eklemeyi de düşündüm..... Bu arada iniş çıkışlı rampa kısımlarında karton dayanıksız olur , arabalar geçerken yırtılır diye rampanın altına köpük tabaktan parça yapıştırarak destek sağladık.... Kuzum arabalarını sürerken çok eğlendi.....



 
 
 

 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder