17 Ağustos 2013

ETKİNLİK KİTAPLARIMIZ (2 YAŞ)

Artık etkinlik kitaplarına başladık....Beren için uygun olabileceğini düşündüklerimle başladım......

1. YAPA..................DİKKAT!............3+
2.YAPA....................EVDE OYUN VE ETKİNLİKLER...............2-3 YAŞ
3.DİSNEP................MATEMATİK VE MANTIK...........3 YAŞ
4. DİSNEP ..............MICKEY İLE ÖĞREN
       Kitaplara bakıldığında bunlar en az 3 yaş erken değil mi gibi düşünülmesin .....Bu durum hem çocuğa göre değişir hem de etkinlikler basit ve anlaşılır ....Eğer çocuk iki nesneyi çizgiyle birleştirebiliyorsa, istediği  nesneyi karalayabiliyorsa çok zorlanmaz..........




Beren'in kaleme olan hakimiyeti önceye göre daha iyi , düz çizgiler, yuvarlak karalamalar, noktalar yapabiliyor......Aslında bu kitapları baya bir önce başlamıştık ama çizgi çizerek eşlemeyi daha yapamaz diye ben soruyordum o söylüyordu.... Aynı olanları göster, aynısı hangisi gibi............Bunun için boş karalama kağıdında çok çalışmalar yaptırdım ...hadi topları birleştir , hadi bu topu bu kaleme götür şeklinde .......baktım başardı , sonra kitaplara geçtim.......Bu kitapları şiddetle tavsiye ediyorum:)))) Bu arada bunların bazılarını geçen nisanda Migros 23 nisan indiriminden almıştım........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder