29 Ağustos 2013

KALORİFER PETEĞİNDE İNGİLİZCE RENKLER

    Bu aralar renk oyunlarımıza tüylü tel ve boncuklarla devam ediyoruz....Daha önce mandallarla , ponponlarla, legolarla, ataşlarla evde bulduğumuz çeşitli  renkli eşyalarla çok sayıda renk oyunu oynadık. Tüylü telleri genelde yere koyardım . O renklerine göre takardı boncuklarını...Bu sefer odadaki kalorifer peteği aklıma geldi....Peteğe telleri taktım....Bir tabağa da boncukları koydum.......
1 - 2 hafta önce İngilizce renkleri vermeye başlamıştım. Çabuk kavradı kuzucum . Hatta arada giydiği kıyafeti ya da bir eşyayı gösterip anne bak red , bak pınk gibi ifadelerle beni çok mutlu ediyo... O yüzden bu oyunu İngilizce olarak oynadık.  Önce tabaktan bir boncuk aldı. Mesela sarıyı aldı. Yellow nerede gibi sorular sordum İngilizce olarak. Beren önce gösterdi. Sonra da boncuğunu taktı . Bazen ben hiç soru sormayıp tabaktan aldığı boncuğu kendisinin uygun renge takmasını izledim......Böylece oyunumuz devam etti....Son olarak ta takılan boncukları saydık ve oyunumuzu tamamladık.... Hem renkleri İngilizce olarak tekrar ettik , hem de renk eşleme yapmış olduk , son olarak ta sayma yaptık...Oldukça faydalı oldu bizim için...........


 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder